mog1

vart uppe i råda  idag, och orienterat, jääätte kul. fast hade ju trevligt sällskap iaf :). vi slutade vädligt tidigt idag eftersom vi bara skulle orientera och sedan dra oss hemmåt. så jag drog med tove hem. satt och luffa vid hennes dator ett tag, och duktig som jag är klickade jag alltid på fel knapp så hela datorn gick i vänteläge (A). men sen gick vi å keka lite, och sedan kollade vi på fucking åmål. väldans bra film det dära (Y). tove hade dock inte sett den förrut, vilket var vääääldigt konstigt! :O knasig tjej det där ;P sen skulle hon till staden och träffa vicky för att och köpa present till hennes mamma, så då skjutsa hon hem mig och nu sitter jag här. ska packa lite sen så blire mami och stallet :) well well.. ska fortsätta nu!

i think im... well i think im falling for you.

bye (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0