mmmm

sitter hos syster yster, och ska alldeles strax sööva :) sovmorgon imorgon, inte så mkt men alltid ngt. har spenderat min kväll med nadia, som ni kanske förstog. mycket trevligt detdära. hon påstår att jag tar fram hennes omogna sida. jahaja, men skrattet har vi gott om :). imorgon blire vårdcentralen klockan tjugo över tre sedan, stallet ofc. ska kolla knät igen. hoppas på lite mindra förband denna gång.. orkar inte riktigt med denna kompressen. den kliar! och jag vill dessutom meddela att badhusets bassäng är farlig! jag skar mig på en av stegarna idag, och jävlar vare blödde. det blödde i 3 timmar non stop. iiicke bra icke bra. sen var vi nära på att ramla påvägen hem. otursfågel, ja det är nog det jag är..

min födelsedag närmar sig sakta men säkert. vet inte riktigt hur mkt jag vågar tagga. man vill ju inte bli besviken. men jag blir nog bara glad om alla slutar kalla mig 14 :) för man känner sig gaaanska lite när alla hela tiden bara " men isabell, du är ju bara fjorton".. mjaa jag är ju de x) men jag överlever. det är ju trots allt bara en siffra. men nu blire sängen :)

godnatt.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0