it cant be up to me

det var du som föll för mig, inte jag för dig. på ngt jävla vänste fanns det alltid ngn där som fångade mig. det borde ju vara ett tecken på att ngt inte stämmer. på att det inte ska vara vi. dåså. då var den saken utreden. men jag har aldrig velat vara den som står ivägen för ngr val. men tydligen har det hänt utan att mitt medveten har vart med om de. vi lyssnade på friends människor som pratadeidag. och jag håller med dom. vissa saker dom säger är så otroligt sanna. men vissa är ju bara lite för mkt. jovisst vi vet att det finns vissa fall som är sådana. men inte allt för många. och imorgon önska jag at jag vaknar med exakt samma känsla som idag :) cepe känsla alltså. den gjorde nog hela min dag tror ja. från första steg jag tog utanför mitt hus till sista har allt varit knäppt. men jag menar nog att det är lika vbra. och jag är väldigt trött nu och ska lägga mig nu. men ville bara skriva lite :) så då  var de gjort. och hädanefter får jag försöka skriva lite mer vettiga bloggar :)


pyss på oseriösheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0