isabell

har lust att bara skriva skriva och skriva... men vet int vad ja ska skriva om. folk har blivit lite konstigare de senase. det kanske är åldern eller så hänger jag inte med helt enkelt. vädligt trovärdigt att det är så. det känns som att jag hela tiden går omkring och väntar på något. och det stämmer ju faktist. väntar på att det ska bli vinter så våren senare kan komma. väntar på ett svar. väntar på sanningen. väntar på en förklaring. och många grejor som jag väntar på, kommer inte. kul, menar ja. men antar att livets gång är sådan och ingen kan göra särskilt mycket åt det. jag vet att jag kan ändra mitt liv på många sätt. flera gånger tänker jag verkligen att jag ska försvinna bort. lämna ett brev efter mig och bara sticka. det skulle nog vara den bästa lösningen på det hela. men det lösningen skulle förstöra mycket också. så ja skippar alla lösningar och helt enkelt lever igenom allting. :)

imorgon blire skola och sen lite ridning, alltid lika härligt! :))  ska försöka hålla mig uppdaterad nu också.

jag vet att jag lovade en evighet.
förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0