i swear

jaja, nu vare ett tag sen jag skrev men mamma lika med ingen dator. har inte haft så mycket att skriva kanske..? eller jo det har ja, jag fyllde ju föfan år i lördags! 15 år nu har jag levt. damn inte dåligt. inte fjortis längre heller :: aldrig vart kommer aldrig va! skit kul hade jag vill ja lova tackar alla! :D hihih, fin fint :)

och eftersom att du lever vill jag att du ska bry dig. det är liksom ett måste. du är faktist halva mig. det är ju det som tar mest på mig. jag skulle vilja berätta. men jag är så rädd för att folk inte skulle förstå. kärlek är lätt att tackla emot detta. kärlek är nästan alla med om. alla är inte med om detta. ingen vet vad dom ska säga. jag begär inte det heller. men det skulle glädjas med ett fint ord. sak samma. det blir la bra.
bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0