fucked to care

okej, jag orkar inte. jag irriterar mig bara. för det alla säger är bara skit. det är intressant en dag. gör det inte till en större grej. släpp det. det händer alla. och bara för att jag har gjort det två gånger behöver det inte betyda att jag ljuger. jag ljuger inte. bara för att jag har flertal efter mig och är som ni säger " charmig" behöver det inte vara jag. för det är inte jag. jag är jag. och jag lever mitt liv precis så som jag vill ha det. jag ber folk göra uppoffringar för mig men det gör även jag ´för dom. jag förlitar mig bara på dom bästa. och jag vet vilka det är. ngt du kanske borde ta reda på. och jag älskar det jag gör. tack :)

börjar gå bra med nelly nu igen :) wihoo, blir nog bra detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0