1 å2

kom hem från stallet för två minuter sedan. red idag, vilket jag inte gjort på flera dagar.. om jag tänker efter så är det fan 5 dagar sedan :O fatta, att det var härligt att komma upp på hästryggen igen. som sagt.. jag vurpa ju med moppen och mitt knä är ju fortfarande inte det bästa.. kände faktist ingenting under hela ridturen tills jag hoppade av såklart. då kom värken. men men jag ångrar inte en sekund att jag red idag, och tvekar inte minsta lilla för att rida imorgon igen!

skolan tar kol på mig under tiden jag är där! fyfan, går på ibumetin nu efter att ha vurpat. både för att ta bort smärtan och huvudvärken. yeye, blir nog bättre efter ett tag får man hoppas på. prov å hela skiten är på g nudå. och hoppas på det bästa! (Y)

ah.. och idag är det iaf exakt ett år sen jag red min sista tävling på merit. alltså för ungefär ngr timmar sen hoppade jag mitt sista tävlingshinder med merit.. idyllens merit vare ja. men men det var då och tiden har rusat! men hon är hos en annan ryttare nu och, ah dom har det bra ihop :) men jag saknar henne.. det klart.. det skulle alla gjort! yeye hon finns fortfarande hos mig. älski! <3
<3

( och kim älskar mig! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0