tillbaka till vardagen

som överskriften säger klart och tydligt så är nog dom flesta tillbaka till vardagen. fast för dom flesta av mina vänner, har dom en ny skola. men jag går kvar på dalängen som sagt. inget fel med det nej nej. 9c nu, stor flicka. samma gamla vardag som förra terminen. vilket är ganska trist.   förutom att vi har ett nytt schema som faktist är riktigt bra! annars så är allt  verkligen som vanligt nu. och man känner det verkligen. liksom det är så... vanligt. carro fyller år idag, grattis! :) hoppas du får en bra dag. min dag, blir som vanligt. men jag är lika glad för det. bara lite seg just nu. ska till stallet om en stund, när olivia och kristin har slutat skolan vilket är om ett tag x). sen blire kanske fest ikväll då :) hoppas på en bra kväll.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0