panik drömmar..

måndag idag då, vaddå måndag!? inget direkt vackert väder som man kan ligga och gotta sig i heller. fast det stog faktist på SMHI att det skulle regna hela dagen.. men än har det inte börjar regna här än så ska kanske vara glad. åkt till pappa idag, ska vara här denna veckan. och eftersom att skolan börjar snart så kommer det hända grejjor. kikki kommer ju hem idag, sarah kommer hem på torsdag tror ja. och olivia kommer ju alltid vara här. mähähäh. får dock se vad som händer idag. som sagt kikki kommer ju hem så det blir nog att leka med den tösen. :)

jag har dessutom börjat rida nelly nu igen för dom som inte vet (a) haha, vädligt roligt. hade inte ridit på fem hela veckor. och vem vare som var fet! :O men men, nu jävlar i havet vad vi ska träna. MSV nästa föfan. japp o utan träning ingen tävling. så det blir till att ligga i ordentligt. (: hoppas verkligen det kommer funka nu.

och tillbaka till min överskrift... eh ja, det är sant jag har panik drömmar. det började med att jag drömde att jag drömde att jag drunknade och sen när jag skulle ta mig upp och ta i extra hårt, för att simma upp vaknade jag. sen dagen efter drömde jag att jag blev jagad. att ngn försökte våldta mig, så jag sprang så fort jag kunde men kom ingenstans. så han fick tag i mig, och rev i mina kläder. så smällde jag till honom. så började han slå mig och sen när han smällde till mig sista gången igen, vaknade jag. sen dagen efter det, drömde jag att jag var instängd. och det var inte aaallt för trevligt. dagen efterdet drömde jag att det brann i mitt hus, och jag kom inte ut för att jag ville ha min nalle med mig, så jag brann inne. sen sov jag hos olivia och drömde inget :) sen när jag och olivia låg och vilade hema hos mig, kom det igen. sen inatt drömde jag att vi åkte båt och höll på.. usch fy och blä. hoppas det går över, så jag kan sova bra snart.

/ isabell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0