lets rock this bitch

kom precis hem ifrån att ha varit och tittat på film med kikoko. vi var och hyrde tre filmer och köpte lite godis (: vi hyrde, truly blondie ( tror ja den hette.. ) , den var riktigt jävla B (N) & the number 23 som var riktigt bra faktist! och mean girls såklart ;R och ni alla förstår hur den filmen är, mähäh. sen när jag var på väg, hem sprack mina byxor (A) haha, inte bra.. åså hittade jag  en väska med sprit men jag gav den till min bror, så duktig är jag. och nu sitter jag här, mätt och belåten. eller inte!

jag fattar verkligen ingenting, vad är det för ngn jävla gud vi har igentligen. in my ass att han lyssnar. jovisst min tur kommer, men när då?! min tur har väll typ kommit i delar. antingen har jag sårat eller den. lyckat, somfan. när ska min helhet komma då? nu börjar jag nian och sen gymnasiet. & jag kommer antagligen inte ens bo kvar i lidköping till gymnasiet. så min helhet får fan ta och börja springa. eller det kanske bara här såhär det ska vara. så jahapp fine. får väl leva på mina "delar".

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0