KUL!!1

blir nog mys ikväll (;

jag hoppas du förstår att du har förstört allt. hur kunde du igentlige med? hur kunde du med att förstöra det vi hade. du snackade alltid om att vi hade så kul och att vi var så bra. hur fan kunde du med att förstöra något så underbart. nej det kommer inte bli som förrut. hur mycket jag än vill, vågar jag inte lita på dig. jag vill men jag jag kan inte! du spottade mig rätt upp i ansiktet. varför hade du inte med dig pistolen också? du var så otroligt respektlös, och fan inte pålitlig! det var i sånna stunder som jag behöver dig som mest, men var var du? jo med honom. som sagt. du ska veta att det är du som har förstört det och det är du som har gjort att jag känner såhär. och vi kommer inte kunna komma i närheten av vad vi hade. vi kommer inte vara vi. vi kommer vara dom!
tack så jävla mkt.

Kommentarer
Postat av: NADIA

Sv. Tack tack! :)

2008-08-06 @ 01:08:41
URL: http://zoegaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0