kiss my ass

yes, idag har jag varit i skolan. andra skoladagen idag då. skolfoto vad det som gällde, haha blev nog bra förhoppningsvis.. håret cepa ju såklart idag. så det blev tofs och diadem som gällde. fina kläder hade jag iaf ;P hihih men men (Y) åkte till olivia, kollade på os - hästhoppning! roffe kom två, OS - SILVER ALLTSÅ TILL SVERIGE INVIDUELLT I HÄSTHOPPNING! grattis!  sen tagga vi ordentligt till stallet ;P åkteoch red ett ordentligt pass. och sedan in tillbaka igen. duschen det första som stog i min tanke, och nu sitter jag här.. fräsh och blöt :P snart blire sängen, skola imorgon igen :)


- det är svårt att ändra uppfattning om en person. en person som man trodde kände. som man trodde visste allt om. och trodde den aldrig skulle göra ngt sådant mot en. men vaddå?! jag trodde fel. och när jag sa att tycker att det är svårt att ändra uppfattning om en person menar jag det verkligen. men den här gången var det enkelt. eller nej. till en början var otroligt. förjävligt. men senare började jag förstå. och då var det enkelt att ändra uppfattning. en sak som jag är rädd för, är att det aldrig kommer bli som förrut. tanken är förkävlig. den tär på mig genom att bara tänka på den. men den kommer få tära så himla mkt till. för det kommer aldrig bli som förrut. den tiden är ute ur bilden.

du är ute ur bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0