jag har lurat mig själv,

waaay to many times now!

vankas det helg vankas det party, och det vare! sketa kul hade vi. drog till stallet, sen hem till kikki. och där började sminkningen ;P gjorde oss iordning sen drog vi vidare, till elias. riktigt kul vare! tankarna flödade så som bra och dåligt. men tråkigt var nog banemäj det sista jag hade.trevligt folk och hela köret. sen blev jääte mkt kaos så då drog vi ut dom flesta sen, och sen vare städning på g. haha jävlar vad det städades. sen mot torngrillen där man träffade folk, bla annat mobbaren öh.m. daniel bill :O. fast har inte ett minna om honom ngnstans men han hade tydligen mobbat mig när jag var liten x) haha, så kan ddet gå! sen kom min syster också, stog där ett tag. allt blev lite dumt. men jag fick skjuts hem iaf! :) tack för ... kvällen :)

jag trött på precis den jävla meningen. okej, varför är det så då? jag orkar inte höra den gång på gång. fan vilken jävla klassiker. kom på ngt nytt! kärlek tamigfan inte min grej. jag tror gud hatar mig. tack för mig!

KUNGSBACKA FÅR FANIMIG VARA NÄRMARE ÄN VAD ÄR JUST NU! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0