gud vad jätte mysig solen är

hallå där, hej :)
nej men idag är det måndag sen tisdag sen skola... alltså onsdag. och just nu längtar jag tamigfan till skolan. jag tycker att dom hära sista dagarna på sommmarlovet alltid är så jobbiga xS vet inte riktigt hur man ska fördröja dom! haha idag får jag väll se vad som händer, kanske ska hämta lite kläder hos sarah. men det blir nog allt om inte ngt annat kommer upp. gick upp tidigt idag, för att rida nelly. hade en jätte konstig dröm men kommer inte ihåg vad det var för dröm bara att det var konstig x) och jag VET att jag har varit väldigt oaktiv det senaste men det är bara för att jag har bott hos mamma min ;P och har ingen dator där. men denna vecka blire andra bullar. undrar hur det kommer bli i skolan nu när stenhammar börjar där med. så jäääävla gött att alla nior har slutat! bara alla nya sjuor.. pusst.. yeye blir nog bra, komme ju ffå träffa lite mer kompisar nu oftare eftersom stenhamar börjar. och där går ju tove, elsa, johannes, mm x)
skriver mer sen ! pyss

Kommentarer
Postat av: Julia

hahahah, sjyst mot oss 9or bello :( xD

2008-08-18 @ 14:06:27
URL: http://juliaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0