första skoldagen.

första skoldagen idag då. började med att vakna såklart och sminka sig o ta på sig kläder och hela den raddan. sen gick jag och sonny till skolan. kom dit träffade klassen, faktist ganska kul! :) saknat en del av folket i skolan. träffade även stenhammarbor som nu kommer gå där. seg dag vill jag lova.. yeye sen drog jag mig till stan för att sedan dra mig till margretelund, där jag skulle träffa nadia och carro. även hämta mina byxor som har varit väääldigt saknade! trevlig ställe dom bodde på :P sen så märkte jag en grej som kanske iiiinte var så himla bra :S iaf, så tog jag bussen till stan som var såååå seg. och sen därifrån bussen till stenhammar. hade sån jävla huvudvärk och var verkligen helt slut. så jäääävla hungrig men tack och lov har jag käkat nu, så jag lever än så länge. men just nu mår jag inte så bra.. fortfarande lite ont i magen och huvudet så jag får la ta ochlägga mig och vila snart. börjar kanske bli sjuk... åkte inte ut till stallet idag iaf för jag mådde så bajs.. hmss imorgon äre skolfoto som gäller dåva :S

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0