food, glorius food!

godmorgon!
idag är det en äcklig torsdag, och jag är tvungen att dra mig till hjertbergs för att kunnda köpa föda. idag är dessutom bara 13 dagara kvar til skolan börjar, fy! så jag är litehalv så där sur på allt så bli inte förvånad om jag råkar slänga ut en liten tyken kommentar sådär.. SAJK.!  nej jag är jätte glad, för vet ni vad?! nej det gör ni inte :) mähäh. så nu ska lilla saraha passop så ska vi till mathandlarn och köpa mat :P sen blire la stallet, och senare ah, vad som nu händer x)

pysss hejs!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Duktig flicka som handlar föda till hushållet i Tofta ;)

2008-08-07 @ 12:37:04
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0