cut me open, cut me open

vaknade för en väldigt liten stund sen. pga av att karlberg och tony rusar in i huset. pusst. men det var ändå på tiden att gå upp! idag är det måndag, och om en allt för lång vecka eler iaf nio dagar så börjar skolan.. nian here i come. har faktist börjat försöka vända tillbaka dygnet med att börja rörda på mig mycket mera på dagarna för att bli trött. denna veckan är ju mammas också, så nu blire mycket jobb. kommer nog bli gaanska gött ändå. behöver komma lite iform till skolan. fast det hemskaste är ju dock att sommarlovet har gått skitfort! har knappt hunnit med ngt. det är nu den senaste tiden som saker ha börjat hända.. nu blire till att rida nelly ordentligt varje dag också. hon vilade ju igår för att jag verkligen inte orkade efter att ha varit med olivia på tävling.

mc donald sa vi, mc donald blev de! mc flurry med choklad sås sitter aldrig fel, och inte denna gången heller. mähäh, träffade lit kompisar där också men mobbade som vi är sätte vi oss vid ett eget bord. men törna och alex kom senare och joinade oss. sen drog vi oss hemmåt. sätte mig vid datorn men ingen speciell var inne och internetet var dum då jag gick och la mig.
skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0