chill bill

sitter vid teven och kollar på thats seventies show, eller hur det stavas x) helt underbart program där. gick upp klockan 7 idag för att åka till pappa. skulle ju säga hejdå till mina små söta kattungar först åxå. vilket tog ett tag. sen åkte jag till papi och la mig i hans stora säng :r fast sonny var ju inte direkt den bästa brodern todäy! så jag bestämde mig för att gå upp ganska fort, sätte mig vid datorn och kikade runt. beställde kebabtallrik och hämtade den. sen bestämde jag med kikki att träffa henne när hon kommer hem, och vi ska antagligen åka och se på film med lilja och alex. ska kolla om olivia vill med också. sen var det träff med duschen.
pyss!

och btw, om jag väljer en skola i en annan stad så flyttar jag KANSKE med min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0